The Fosters
Stefillä ja Lenalla on rakastava perhe, johon kuuluu Stefin biologinen poika, yhteiset adoptiokaksoset sekä tuore adoptiopoika. Myös Callie yritetään saada adoptoitua perheeseen.
Tunnin mittaisessa The Fosters draamasarjassa seurataan etnisesti värikkään perheen elämää. Kahden äidin johtamaan perheeseen kuuluu niin otto- kuin biologisiakin lapsia. Stef Adams Foster on poliisi, ja hänen vaimonsa Lena Adams Foster koulun rehtori. Tiiviin uusioperheen jäseniä ovat Stefin biologinen Brandon-poika aiemmasta avioliitosta sekä yhteiset adoptiokaksoset Mariana ja Jesus. Nyt pariskunta on adoptoinut myös Jude-pojan, jonka Callie-sisko haaveilee myös adoptiosta vaikeasta taustastaan huolimatta.