Alex & Co.
Alex ja hänen ystävänsä Nicole, Christian, Sam ja Emma kokevat lukiossa musiikin ja ystävyyden täyttämiä suuria seikkailuja.
Alex, Nicole, Christian Sam ja Emma ovat viisi lukiota käyvää erottamatonta kaverusta, joiden elämä on täynnä tunteita, rakkautta, pelkoja ja haaveita. Heitä yhdistää läheisen ystävyyden lisäksi uusi innostus musiikkiin, jota he ryhtyvät kehittämään todelliseksi lahjakkuudeksi. Alex ystävineen joutuu käymään läpi kovia aikoja, pettymyksiä ja esteitä, mutta jos he pitävät yhtä, he selviävät mistä tahansa haasteista.