Penny on M.A.R.S.
Penny on kuuluisan poptähden salainen tytär, joka päättää hakea ystävänsä kanssa arvostettuun musiikki- ja taidekouluun, M.A.R.S:iin.
Penny on kuuluisan poptähti Bakian salattu tytär. Hän päättää hakea parhaan ystävänsä Camillan kanssa arvostettuun musiikki- ja taidekouluun, M.A.R.S:iin. Hän löytää uusia ystäviä, kohtaa haasteita ja etsii isäänsä, jota ei ole koskaan tavannut.