Figli Del Destino
Dokufiktiossa Forbidden School (Kielletty koulu) kerrotaan neljästä italianjuutalaisesta lapsesta, jotka eivät rotulakien takia voineet enää käydä koulua. Ohjelma näyttää, mitä kymmenille tuhansille ihmisille merkitsi huomata päivästä toiseen, että heidän eroavaisuutensa oli laissa kirjattu synniksi.