Lea
Lea on viettänyt elämänsä rikollisuuden ympäröimänä. Hänen veljensä on 'Ndranghetan pomo ja hänen miehensä yksi tämän luotetuimmista miehistä. Hän haluaa kuitenkin tyttärelleen toisenlaisen tulevaisuuden - hinnalla millä hyvänsä. Ilmoitettuaan tietonsa viranomaisille hän katoaa. Hänen tyttärensä Denisen on selvitettävä, mitä tapahtui, ja ratkaistava katoamismysteeri.