The First Omen
Tässä klassisten Omen-kauhuelokuvien esiosassa nuori amerikkalainen nainen lähetetään Roomaan palvelemaan kirkkoa. Pian hän kuitenkin kohtaa pimeyden, joka saa hänet kyseenalaistamaan oman uskonsa. Hän paljastaa kauhistuttavan salaliiton, joka toivoo synnyttävänsä ruumiillistuneen pahan.