An Almost Christmas Story
An Almost Christmas Story seuraa uteliasta pikku pöllö Kuuta, joka joutuu yllättäen joulukuusen matkassa Rockefeller Plazalle New Yorkiin. Yrittäessään paeta kaupungin hälinää Kuu ystävystyy eksyneen pikkutyttö Lunan kanssa. Yhdessä he kokevat sydäntä lämmittävän seikkailun kulkiessaan takaisin kohti kotia vanhempiensa luokse.
An Almost Christmas Story seuraa uteliasta pikku pöllö Kuuta, joka joutuu yllättäen joulukuusen matkassa Rockefeller Plazalle New Yorkiin. Yrittäessään paeta kaupungin hälinää Kuu ystävystyy eksyneen pikkutyttö Lunan kanssa. Yhdessä he kokevat sydäntä lämmittävän seikkailun ja tuntevat talvista juhlan taikaa. Pöllön ja tytön välille muodostuu vahva side, kun he kulkevat takaisin kohti kotia vanhempiensa luokse.