Truth and Lies: The Last Gangster
Erään maailman pahamaineisimmman palkkamurhaajan, Sammy "The Bull" Gravanon, haastattelu. Vuosien ajan hän ja Gambinon perheen päämies John Gotti hallitsivat osaa New Yorkin talousmaailmasta pelolla ja uhkailulla. Sammyn lojaalius perheelle maksoi hänelle kaiken.