Drugs, Inc.: Dealer Pov
Tämä sarjan tunnin pituinen erikoisjakso paitsi kulkee huumemyyjien mukana myös katsoo asioita heidän näkökulmastaan. Huumeporukat New Yorkissa, Atlantassa ja Portlandissä vievät meidät matkalle arkipäiväänsä.
Raaka. Käsikirjoittamaton. Aito. Tämä sarjan tunnin pituinen erikoisjakso paitsi kulkee huumemyyjien mukana myös katsoo asioita heidän näkökulmastaan. Huumeporukat New Yorkissa, Atlantassa ja Portlandissä ottavat meidät mukaan arkipäiviensä vuoristoratakyydille. Tähän täysin uuteen katselukokemukseen sisältyy muun muassa ammuskelua kilpailevan jengin kanssa, velkojen keräämistä ja poliisien välttelyä sukeltamalla avoimeen hissikuiluun.