Art contest - Le Havre
Neljä taiteilijaa kohtaa toisensa julkisessa luovuusmittelössä. Heillä on vain yksi aihe ja 45 minuuttia aikaa luoda ainutlaatuinen taideteos Le Havren ytimessä ja muuttaa yksinkertainen teema mestariteokseksi.
Neljä taiteilijaa kohtaa toisensa julkisessa luovuusmittelössä. Heillä on vain yksi aihe ja 45 minuuttia aikaa luoda ainutlaatuinen taideteos Le Havren ytimessä ja muuttaa yksinkertainen teema mestariteokseksi. Selviävätkö he haasteesta vai murtuvatko he paineen alla?