PORTRAITS DE VOYAGE : HAÏTI - Séismes
Haitia vuonna 2010 runnelleesta tuhoisasta maanjäristyksestä selvinnyt henkilö kertoo meille katastrofista ja siitä, kuinka he aloittivat alusta trauman jälkeen.