Amor Idiota
Pere-Lluc kävelee päihtyneenä kadulla ja iskee päänsä tikkaisiin, joiden varassa nuori nainen Sandra kiinnittää lippuja lyhtypylväisiin. Pere-Lluc kaatuu hoiperrellen maahan, ja Sandra rientää hänen avukseen. Tajuihin palattuaan Pere-Lluc rakastuu ja päättää tehdä kaikkensa voittaakseen Sandran sydämen.