Daredevil: Born Again Official Podcast
Sarjan "Daredevil: Born Again" näyttelijät ja kuvausryhmä keskustelevat kakkoskauden käänteistä.
Charlie Cox ja Vincent D'Onofrio esittelevät sähköistävän loppujakson, ja kurkistamme kaudelle 3.
Ayelet Zurer ja vastaava tuottaja Sana Amanat korjaavat pahimmat jäljet jaksossa 5.
Wilson Bethel eli Napakymppi ja sarjan showrunner Dario Scardapane ruotivat klassikkojaksoa 4.
Charlie Cox palaa podcastiin Nikki M. Jamesin seuraan, ja he sukeltavat jaksoon 3.
Michael Gandolfini ja Deborah Ann Woll pohtivat napit vastakkain oloaan jaksossa 2.