Resident Evil: Apocalypse
Alice on paennut maanalaisen Hive-laitoksen kauhuja, mutta maanpinnalla häntä odottaa sota elävien ja epäkuolleiden välillä. Hän liittyy Valentinen ja Carlosin johtamaan eliittijoukkoon pelastaakseen tohtori Ashfordin, mutatoivan T-viruksen kehittäjän, kadonneen tyttären.
Selvittyään nipin napin maanalaisen Hive-laitoksen kauhuista Alice (Milla Jovovich) joutuu takaisin keskelle elävien ja epäkuolleiden välistä sotaa. Koko kaupunki on karanteenissa, ja Alice liittyy Valentinen (Sienna Guillory) ja Carlosin (Oded Fehr) johtamaan eliittisotilaiden joukkoon. Heidän tehtävänsä on pelastaa mutatoivan T-viruksen luoneen tohtori Ashfordin kadonnut tytär. Alkaa henkeäsalpaava kilpajuoksu aikaa vastaan, kun ryhmä kohtaa verenhimoisia zombilaumoja, Lickereitä ja tähän asti synkimmän vihollisensa.