Resident Evil
Erikoisjoukko taistelee hallinnasta karannutta supertietokonetta ja satoja tutkijoita vastaan, jotka laboratorio-onnettomuus muutti lihaa syöviksi olennoiksi.
Jokin mätänee Raccoon Citynä tunnetun teollisuusmekan alla. Miljoonien asukkaiden tietämättä jättimäinen biotekniikan laitos, The Hive, on tapaturmaisesti vapauttanut kuolettavan ja mutatoituvan T-viruksen, joka tappaa kaikki työntekijät. Vuodon pysäyttämiseksi hallitseva supertietokone, Red Queen, on sulkenut kaikki sisään- ja uloskäynnit. Nyt korkeasti koulutetun superiskujoukon, jossa ovat mukana Rain (Michelle Rodriguez – Fast and Furious, Girlfight), Alice (Milla Jovovich – The Fifth Element) ja Matt (Eric Mabius – Cruel Intentions), pitää nopeasti murtautua The Hiveen ja eristää T-virus, ennen kuin se tuohaa ihmiskunnan. Sen tehdäkseen heidän on päästävä The Red Queenin kuolettavan puolustuksen läpi, kohdattava lihaasyöviä ei-kuolleita työntekijöitä, taisteltava tappajamutanttikoiria vastaan ja hoideltava The Licker, geneettinen mutanttihirviö, jonka voima kasvaa joka kerta, kun se tappaa uhrin.