How to Re-Establish a Vodka Empire
Dokumenttielokuvassa seurataan elokuvaohjaaja Dan Edelstyniä, joka jäljittää kauan sitten kadotettuja Ukrainan juutalaisia juuriaan. Hän yrittää myös herättää uudelleen henkiin isoisoisänsä aikoinaan erittäin menestyneen vodkaimperiumin.