Matkalla skotlantilaisen viskin kulttuurin läpi alkoholijuomien kirjoittaja Dave Broom etsii syvempää ymmärrystä kansanjuomastaan. Elokuva purkaa myyttejä ja paljastaa yllättäviä totuuksia ylistäen oudoimpia ja vähemmän tunnettuja puolia.