Pride ylhäältä päin
Tutustumme ainutlaatuisen syväluotaavasti maailman suurimpiin kuuluviin LGBTQ+-kulttuurin juhliin ja Pride-liikkeeseen uudesta näkökulmasta – ilmasta käsin. Paljastamme, millaista historiallista aktivismia, pelotonta luovuutta ja logistista kekseliäisyyttä tarvitaan näiden väriloistoisten toivon festivaalien järjestämiseen.