Toiminta ja seikkailu, Animaatiot
Ukonilman lähestyessä linnut, hiiret ja muut otukset hakevat suojaa vanhasta myllystä.
Vanhan myllyn yö on kuvailtu dramaattisesti tässä Oscar-palkitussa lyhytelokuvassa. Pelokkaat linnut, ujot hiiret, pöllöt ja muut otukset yrittävät pysyä turvassa ja kuivina myrskyn lähestyessä. Kun ukkonen voimistuu, myllyn ratas alkaa pyöriä ja koko mylly on vaarassa hajota, kunnes myrsky vihdoin laantuu.