13-vuotiaat bestikset lähtevät seikkailuun löydettyään Aquamarine-nimisen merenneidon uima-altaassa.
Kaksi nuorta tyttöä, bestikset, joutuvat pian erilleen, koska toisen heistä on muutettava muualle äitinsä kanssa. He löytävät Aquamarine-nimisen merenneidon vanhan rantakerhon likaisesta uima-altaassa. Tytöt lähtevät seikkailuun auttaakseen merenneitoa, joka on rakastunut kerhon hengenpelastajaan. Aquamarinen isä pakottaa hänet suostumaan järjestettyyn avioliittoon, ellei hän löydä todistetta rakkaudesta maalla kolmessa päivässä.