Flintoff
"Flintoff" kertoo ennennäkemättömällä tavalla urheilulegenda Freddie Flintoffin tarinan. Flintoff pelasi urallaan kaksi Ashes-sarjan voittoa Englannille, jätti kriketin taakseen noustakseen TV-ikoniksi ja palasi lopulta lajin pariin jouduttuaan auto-onnettomuuteen vuonna 2022. Tässä sinnikkyydestä ja uusiutumisesta kertovassa tarinassa Freddie dokumentoi ainutlaatuista elämäänsä ja uraansa.