Ronaldo vs. Messi - Face Off!
Asiantuntijat vertailevat Cristiano Ronaldon ja Lionel Messin paremmuutta puntaroiden heidän kasvatustaan, urakehitystään, taitojaan, lahjojaan, vaikutustaan ja markkina-arvoaan kentällä ja sen ulkopuolella. Kumpi on lopulta parempi?