Dokumentit, Elämäkerrat
Tämä elokuva herättää henkiin tarinan tulisieluisesta 1900-luvun sveitsiläistaiteilijasta Lélo Fiaux'sta, jonka elämä oli yhtä hänen taiteensa kanssa. Nomadihenkinen taiteilija kiersi maailmaa ja eli omistautuen kiistattoman intohimoisesti maalauksilleen ja vapaudelleen rakastaa. Elokuva yhdistelee dokumenttia ja fiktiivisiä kohtauksia.