Aurora
Aurora käyttää päivänsä kynsiä taiteillen ja yöt juhlien railakkaasti. Erään illan päätteeksi hän tapaa nakkikioskilla Darianin, joka yllättäen pyytää Auroraa pelastamaan henkensä. Darianin on löydettävä suomalainen vaimo saadakseen itselleen ja tyttärelleen turvapaikan Suomesta. Aurora vastaa kosintaan kieltävästi, sillä hänellä on aivan muita suunnitelmia elämälleen. Auroran mieli kuitenkin muuttuu, kun hän tapaa Darianin kahdeksanvuotiaan tyttären. Aurora suostuu auttamaan Dariania ja ryhtyy etsimään hänelle vaimoehdokkaita. Lopulta Auroran omat ongelmat kasautuvat ja Darianille löytyy täydellinen vaimo – mutta tekeekö täydellinen onnelliseksi ja voiko rakkautta paeta loputtomiin?