Komedia, Animaatiot
Äskettäin kuollut Gonzalo palaa vaimonsa kotiin kuolleiden päivänä. Hän oli toivonut saavansa syödä burritoja ja perunamykyjä, mutta huomaa Sélénén valmistaneen hänelle vain pikkuruisen kalan.