Ano De Gracia
Äreä vanha nainen jakaa asunnon nuoren, kapinallisen kyläläismiehen kanssa, joka taistelee paikastaan maailmassa. Vanha nainen on luopunut unelmistaan, mutta nuori mies pitää ne elossa. Jatkuvista yhteenotoistaan huolimatta kaksikko tarvitsee toisiaan. Tätä tarinaa elämän valoisan puolen löytämisestä värittävät huumori, hellyys, elämää sykkivä naapurusto, kaunis tyttö sekä voimakas ääniraita.