Are You My First?
Tässä mullistavassa uudessa deittailukokeilussa kaikkien aikojen suurin ja seksikkäin joukko neitsyitä kokoontuu etsimään läheisyyttä, rakkautta ja kenties myös ensimmäistä seksikokemustaan heitä varten järjestetyssä trooppisessa paratiisissa.
Tässä mullistavassa uudessa deittailukokeilussa kaikkien aikojen suurin ja seksikkäin joukko neitsyitä kokoontuu etsimään läheisyyttä, rakkautta ja kenties myös ensimmäistä seksikokemustaan heitä varten järjestetyssä trooppisessa paratiisissa. He saavat ensimmäistä kertaa tilaisuuden luoda uusia yhteyksiä tulematta tuomituiksi. Nyt nämä seksikkäät nuoret sinkut saavat mahdollisuuden lähteä kiihkeälle sekä sydämelliselle seikkailulle, joka on täynnä romanttisia treffejä, paljastavia haasteita sekä uusia ihastuksen kohteita, jotka etsivät "sitä oikeaa". Ketkä löytävät jonkun erityisen? Ja lähteekö osa kotiin käyden kuumana ja potien sydänsuruja?