Keeper of the Ashes: The Oklahoma Girl Scout Murders
Kristin Chenoweth palaa kotikaupunkiinsa tutkimaan vuosien takaista oklahomalaista tositarinaa. Kolme nuorta tyttöä löydettiin murhattuina ensimmäisen yönsä jälkeen yöleirillä. Sitä seurannut ihmisjahti ja epäillyn tappajan oikeudenkäynti vangitsivat kansakunnan huomion vuoden 1977 kesällä. Vielä vuosikymmeniä myöhemmin tapaukseen liittyvät epäselvyydet kuitenkin piinaavat yhä Tulsan yhteisöä.
Palkittu näyttelijätär ja laulaja Kristin Chenoweth palaa kotikaupunkiinsa tutkimaan Oklahoman pahamaineisimpia murhia. Kerromme tositarinan kolmesta nuoresta oklahomalaisesta tytöstä, jotka löydettiin murhattuina ensimmäisen yönsä jälkeen yöleirillä. Tämä tragedia, sitä seurannut ihmisjahti ja epäillyn tappajan oikeudenkäynti vangitsivat kansakunnan huomion vuoden 1977 kesällä. Vielä vuosikymmeniä myöhemmin tapaukseen liittyvät epäselvyydet piinaavat yhä Tulsan yhteisöä, paikallisia lainvalvontaviranomaisia ja uhrien perheitä.
Camp Scottissa tapahtuneiden raakojen murhien jälkimainingeissa tappajan metsästys kiihtyy.