Lost Treasures of Rome
Tässä uudessa sarjassa seurataan kansainvälisiä arkeologiryhmiä eturivissä, kun he aloittavat kaivaukset selvittääkseen, mitä salaisuuksia elämällä Rooman valtakunnassa oli. He kilpailevat selvittääkseen tämän muinaisen sivilisaation salaisuuksia, kun ryömivät Pompejin alle, kaivavat esiin viimeisen kadonneen stadionin ja vetävät 2 000 vuotta vanhan taistelulaivan juntan meren syvyyksistä.