The Walking Dead: Dead City
Maggie ja Negan matkustavat post-apokalyptiselle Manhattanille, joka on ollut jo kauan eristyksissä mantereesta. Rapistuva kaupunki on täynnä kuolleita, ja sen asukkaat ovat tehneet New Yorkista oman maailmansa. Kaupunki on täynnä anarkiaa, vaaroja, kauneutta ja pelkoa.
Vuosia on kulunut siitä, kun viimeksi näimme Maggien ja Neganin. Vanhojen vihollisten on nyt muodostettava hatara liittouma vaarallisen tehtävän suorittamista varten. He matkustavat post-apokalyptiselle Manhattanille, joka on ollut jo kauan eristyksissä mantereesta. Rapistuva kaupunki on täynnä kuolleita, ja sen asukkaat ovat tehneet New Yorkista oman maailmansa. Kaupunki on täynnä anarkiaa, vaaroja, kauneutta ja pelkoa. Kaksikon liikkuessa syvemmälle zombien täyttämän kaupungin synkkiin syövereihin, käy selväksi, että heidän myrskyisän menneisyytensä traumat saattavat muodostaa yhtä suuren uhan, kuin nykyhetken vaarat.
Negan kokeilee jotain uutta kroaatin kanssa ja ottaa sitten ohjat omiin käsiinsä.
Maggie löytää matkallaan yllättävää tietoa, ja Negan yrittää päihittää ovelan vastustajan.
Negan ja Maggie tekevät päätöksiä, ja kroaatti näkee asiat uudesta näkökulmasta.
Maggien liittoumasuunnitelmien seurauksena kauan hautuneet jännitteet nousevat pintaan.
Negania ja Maggiea koetellaan raastavilla matkoillaan sekä fyysisesti että henkisesti.