The Walking Dead: Daryl Dixon
Lähdettyään Commonwealthista Daryl Dixon huuhtoutuu rantaan Ranskassa, mikä herättää raivoa pirstaleisessa, mutta kasvavassa, itsevaltaisessa pariisilaisryhmittymässä ja saattaa vaaraan nuoren pojan, joka on hyvää tekevän uskonnollisen liikkeen keskiössä. Takaisin kotiin tahtova Daryl lupautuu johdattamaan pojan Pesään taistellen tiensä ainutlaatuisten kulkijakantojen läpi.
THE WALKING DEADIN tapahtumien jälkeen Commonwealthista lähtenyt Daryl Dixon huuhtoutuu rantaan Ranskassa ja yrittää selvittää, miten ja miksi hän päätyi sinne. Hänen saapumisensa Ranskaan herättää raivoa pirstaleisessa, mutta kasvavassa, itsevaltaisessa pariisilaisryhmittymässä ja saattaa vaaraan nuoren pojan, joka on hyvää tekevän uskonnollisen liikkeen, Toivonliiton, keskiössä. Daryl lupautuu kaitsemaan lasta ja hänen holhoajiaan heidän pyhiinvaellusmatkallaan kohti Pesää, pyhäkköä, joka lupaa tarjota suojelua vastineeksi siitä, että liitto turvaa pojan matkan takaisin Amerikkaan. Daryl taistelee tiensä ainutlaatuisten kulkijakantojen asuttamien väkivaltaisten ranskalaismaakuntien läpi. Hän kohtaa konflikteja, jotka juurtuvat sekä henkilökohtaisiin kulkija-aikaa edeltäviin tapahtumiin sekä Ranskan pitkälle ulottuvaan historiaan. Matkan varrella hän löytää vakaan tahdon palata kotiin. Retkeä mutkistavat uudet ihmissuhteet, jotka myös herättävät hänessä uuden toivon.
Darylia etsivien Carolin ja Ashin matka mutkistuu. Daryl, Isabelle ja Sylvie löytävät uuden uhan.
Carolin tiedonetsintä johtaa uusiin kauhuihin. Daryl ja Fallou yrittävät pelastaa yhden omistaan.