The Walking Dead: The Ones Who Live
Eeppinen rakkaustarina kahdesta ihmisestä, jotka ovat muuttuneet muuttuneen maailman myötä, ja joita pysäyttämätön voima sekä välimatka pitävät erillään. Löytävätkö Rick and Michonne toisensa ja sen keitä olivat paikassa, joka on aivan erilainen? Ovatko he edes elossa ilman toisiaan?
Eeppinen rakkaustarina kahdesta ihmisestä, jotka ovat muuttuneet muuttuneen maailman myötä. Välimatka, pysäyttämätön voima ja menneisyyden haamut ovat pitäneet heidät erossa toisistaan. Rick ja Michonne joutuvat maailmaan, jonka perustana on sota kuolleita vastaan. Voivatko he löytää toisensa ja sen keitä he olivat, tilanteessa joka on aivan erilainen? Ovatko he vihollisia? Rakastavaisia? Uhreja? Voittajia? Ovatko he edes elossa ilman toisiaan? Huomaavatko he, että hekin ovat vain eläviä kuolleita?