Are You Sure?!
Aina, kun BTS:n Jimin ja Jung Kook lyöttäytyvät yhteen, luvassa on kaaosta ja innostusta. Kesällä 2023 he lähtevät vielä yhdelle yhteiselle matkalle ennen astumistaan asepalvelukseen. Selviävätkö he spontaanista ja arvaamattomasta retkestään?
Jimin ja Jung Kook tempaistaan varoittamatta toiselle matkalleen. Minne he lähtevät tällä kertaa?
Jimin ja Jung Kook viettävät ainutlaatuisen päivän ikonisen 4 000-metrisen Matterhornin maisemissa.
Taianomaiset hetket tähtien loistossa muuttuvat sekasorroksi, ja Jimin ja Jung Kook ovat ihmeissään.
Jimin ja Jung Kook rentoutuvat, kokkaavat ja kisailevat, mutta päivä järvellä saa hurjia käänteitä.
Jimin ja Jung Kook nauttivat Zürichin illasta naurun ja jännityksen merkeissä. Mihin matka vie nyt?
Jimin ja Jung Kook saapuvat Da Nangiin, mutta odottamattomat pelit sekoittavat täydellistä päivää.
Jiminin ja Jung Kookin taianomainen ja naurun täyteinen seikkailu tulee viimein päätökseensä.