Eliittitontut: Lumipalloprotokolla
Tontut Lanny ja Wayne panikoivat, kun joulutehtävät menevät mönkään. Wayne pelkää saavansa pukilta huutia ja tulee selitellessään paljastaneeksi muitakin hilpeitä kommelluksia.