Giovanni E Le Sue Galline
Pieni maalaiskylä sinnittelee Sisiliassa Marineon alueella, vain 30 kilometrin päässä Palermosta. Neljän vuodenajan kuluessa elämä ja perinteet sopeutuvat muuttuviin satoihin ja ilmastoon.
Pieni maalaiskylä sinnittelee Sisiliassa Marineon alueella, vain 30 kilometrin päässä Palermosta. Neljän vuodenajan kuluessa elämä ja perinteet sopeutuvat muuttuviin satoihin ja ilmastoon. Dokumentti kertoo ihmisistä, jotka yrittävät ylläpitää esi-isiensä, isiensä ja isovanhempiensa perinteitä viljantuotannon ja lypsylehmien kasvatuksen kriisin keskellä. He käyttävät yhä vanhoja työkaluja viljelläkseen maata ja kasvattaakseen eläinlajeja, jotka ovat katoamassa teollisen jalostuksen takia.