Boris
Yli 10 vuotta on kulunut, ja Borisin ryhmä ei työskentele enää Networkille vaan supervaikutusvaltaiselle Platformille. Koko ryhmä määrätään tekemään ”Jeesuksen elämä” -sarjaa, jossa myös Stanis toimii päänäyttelijänä sekä tuottajana. Platformin vasta kerrotut, supertarkat säännöt ja sen arvoituksellinen Algoritmi tuovat ryhmälle monia haasteita.
Boris on palannut! Yli 10 vuotta viime kauden jälkeen hahmomme työskentelevät nyt vaikutusvaltaiselle ja globaalille Platformille. Sarja, jonka he aikovat kuvata, on ”Jeesuksen elämä”. Tämä on entistäkin megalomaanisemman Stanis La Rochellen ja hänen tuottajansa idea. Stanis, joka on naimisissa Corinnan kanssa, on palkannut ne tavalliset kolme käsikirjoittajaa, vääjäämättömän ohjaajan Renén ja Lopezin, entisen Networkin johtajan nykyisen tuottajan. Välimies Platformin ja sankariemme välillä on Alessandro, ”Sydämen silmät” -kuvauksien ”orja”, joka toimii nyt Platformin italialaissarjojen vastaavana. Seuraten Algoritmia – entiteettiä, joka tietää ja päättää kaikesta – sekä käyttäytymisetikettiä kuvauspaikalla rakastettu ryhmämme kohtaa todellisia vaikeuksia sopeutua Platformin määräämiin uusiin sääntöihin.
Yli kymmenen vuoden jälkeen Borisin ryhmä tapaa jälleen ”Jeesuksen elämä” -projektin parissa.
Kuvauspaikka on kaaoksessa. Glaucolla on hullu idea siitä, miten korjata tilanne.
René siirtyy toiseen yksikköön ja, kenenkään tietämättä, käsikirjoittajat palaavat töihin.
On kuvausten viimeinen päivä. Onnistuuko René viimein kuvaamaan mestariteoksensa?