Tapaa Iron Man ja hänen uskomattomat ystävänsä
Tapaa nuori keksijä Tony Stark (Iron Man) ja hänen ystäviensä sankaritiimi. He lähtevät jännittäville seikkailuille pelastamaan päivän teknologia, nopeat hoksottimet ja yhteistyön voima apunaan!