The Bob's Burgers Movie
Murtunut päävesijohto aiheuttaa vajoaman Bob's Burgersin eteen estäen pääsyn ravintolan sisäänkäynnille ja pilaten Belcherien suunnitelmat. Kun Bob ja Linda kamppailevat pitääkseen yrityksen pystyssä, lapset ratkovat mysteeriä pelastaakseen ravintolan. Vaarojen kasvaessa he kaikki auttavat toisiaan ja taistelevat päästäkseen takaisin tiskin taakse.