American Dad
Tämän animaatiosarjan päähenkilö on Virginian osavaltion Langley Fallsissa asuva CIA-agentti Stan Smith (Seth MacFarlane), jonka elämä pyörii kansallisen turvallisuuden takaamisen ympärillä. Hänen perheensä, puhuva kultakala ja hänen Alueelta 51 pelastamansa avaruusolento pitävät Stanin kiireisenä hänen yrittäessään estää terrorismia Yhdysvalloissa.
Tämän ovelan animaatiosarjan päähenkilö on Virginian osavaltion Langley Fallsissa asuva CIA-agentti Stan Smith (Seth MacFarlane), joka on aseiden asiantuntija ja ylpeä perheenisä. Stan on aina valmiina vastaamaan terrorismiuhkiin ja tarvittaessa menemään äärimmäisyyksiin suojellakseen rakastamaansa Amerikkaa ja varmistaakseen kotimaansa olevan turvassa. Sen voi huomata hänen jääkaapin ovessa pitämästään terrorismin uhkatasoa osoittavasta kiekosta ja siitä, että paahtoleivän pomppaaminen leivänpaahtimesta saa hänet välittömästi ampumaan paahtimen täyteen reikiä.
Steve ja rehtori Lewis yhdistävät voimansa pelastaakseen koulun, kun taas Stan etsii kunnon ateriaa.