Draama, Komedia
Kyllä minä niin mieleni pahoitin jouduttuani elokuvaan, hyvä viljelijä kun olen. Miniäni on sellainen kuin kuuluukin olla, eli hän pelkää minua ja minä häntä. Meitin piti majoittua hänen ja poikani tykö pääkaupunkiin, missä näytän lättähatuille ja neuvostoliittolaisille, kuinka asiat tehtiin silloin kun kaikki oli hyvin, nimittäin ennen vuotta viisikymmentä ja kolme.