Inside North Korea's Dynasty
Inside North Korea's Dynasty kertoo uskomattoman tarinan yhden perheen vallasta sekä isän, pojan ja pojanpojan välisestä suhteesta. Sarja tarjoaa ennennäkemättömän monitahoisen ja kattavan kuvan Kim-dynastiasta paljastaen mahtiperheen taustalla olevat suhteet tämän erikoisen maan ytimessä.