Le censeur des rêves
Joka yö sensori ja hänen työryhmänsä moderoivat Yokon unia. Joka yö he tekevät parhaansa naamioidakseen tuskalliset ajatukset, joita hänen alitajunnastaan nousee. Mutta eräänä yönä mikään ei mene suunnitelmien mukaan.