Coral Reef 3D: Magic of the Indo Pacific
Indonesian tuhansien saarten keskellä on syrjäinen luonnonparatiisi, jossa on uskomattoman monimuotoinen merielämä. Se on planeettamme lajirikkain ympäristö.