Escape to Papua New Guinea
Matka Sepik-joelle, missä kaukaiset heimot vaalivat muinaista krokotiilikulttiaan. Eloisat koralliriutat kuhisevat elämää joen tuolla puolen. Tämä on tutkimusmatka alkuperäiskulttuuriin ja koskemattomaan luontoon aina pyhistä rituaaleista monimuotoisiin ekosysteemeihin saakka.