Great Barrier Reef
Tutustu Australian paratiisiin, joka on koti monille lajeille, kuten kilpikonnille, värikkäille kaloille ja koralliriutoille. Seuraa vedenalaisia kuvaajia heidän matkallaan tämän luonnonihmeen halki.