World's Biggest Bullshark
Ryhmä selvittää, miten Big Bull, yksi suurimmista koskaan pyydystetyistä härkähaista, kasvoi jättiäiseksi, ja tutkii, löytyykö muitakin sen kaltaisia.
Vuonna 2012 meriekologi tri Neil Hammerschlag ja hänen tutkijaopiskelijaryhmänsä pyydystivät etelä-Floridasta suurimman koskaan kirjatun härkähain, jonka he nimesivät Big Bulliksi. Nyt Neil värvää entisen merijalkaväen sissin James Glancyn ja evoluutiobiologi tri Toby Daly-Engelin jäljittämään Big Bullin liikkeitä ja selvittämään Floridan jättihaiden mysteeriä.