Hurja härkähai
Vuosien ajan pienemmät ja tylsemmän näköiset härkähait ovat olleet kolmostilalla valko- ja tiikerihaiden jälkeen, kun kyse on kuolemaan johtaneista hyökkäyksistä ihmisten kimppuun. Kun ilmastonmuutos lämmittää maailman vesiä ja härkähaiden elinympäristö laajenee, ne tulevat mukaan kisaan todistamaan mihin kykenevät ja ansaitsemaan maailman vaarallisimman hain tittelin.