American Horror Stories
American Horror Storyn luojien spin-off-antologiasarjan jokaisessa jaksossa nähdään uusi kauhutarina.
Scarlett aloittaa kieroutuneen uuden suhteen. Michael ja Troy käsittelevät myrskyisää suhdettaan.
Pariskunta uskaltautuu viettämään yön kaikkein pahamaineisimpiin kuuluvassa kummitustalossa.