Grotesquerie
Hirvittävien rikosten sarja on järkyttänyt pientä yhteisöä, ja etsivä Lois Tryon kokee ne kaamean henkilökohtaisiksi, ikään kuin joku – tai jokin – pilkkaisi häntä.