Gigantosaurus
Neljä nuorta dinosaurusta tutustuu esihistorialliseen seikkailujen maailmaan, jonka kaikista jännittävin arvoitus on Gigantosaurus, suurin ja hurjin dinosaurus, jota kukaan on nähnyt!
Neljä nuorta dinosaurusystävystä tutustuu esihistorialliseen seikkailujen maailmaan, jonka kaikista jännittävin arvoitus on Gigantosaurus, suurin ja hurjin dinosaurus, jota kukaan on koskaan nähnyt! Tiedonjanoinen Mazu, leikkisä Tiny, ujo Bill ja rohkea Rocky haluavat selvittää muita kaihtavan Gigantosauruksen salaisuudet. He saavat huomata, että heillä kaikilla on jotain opittavaa siltä.